Saturday, January 23, 2010

Aku Hanyalah Aku

Biarpun hebatnya api,air juga dikalahi
Biarpun kuatnya Sang Harimau, matinya juga ditangan insan
Biarpun bijak seorang insan,akan mati ditangan tuhan...

Jauh manapun negara China
Tinggi mana langit dan bumi
akanku terus perjuangan ini

Walau tiada insan mengenali diriku
aku sendiri akan sedar kehebatan ku
Biarpun keluargaku tidak memandang diriku
Aku sendiri akan memandang diriku

Walau insan lain dijulang
akan ku julang diriku sendiri
Aku akan terus berdiri mengejar cita-citaku
Tanpa bantuan sesiapa, akan aku harungi liku liku hidup

Akan aku tunjuk di mata dunia
Kewujudan Ku!

Satu hari nanti,
Biar mereka membeliakkan mata memandangku
Biar mereka menggigil mendengar namaku
Biar mereka kagum dengan kehebatanku
Biar mereka jadikan contoh perjalananku

Kerana aku tahu siapalah aku!

No comments:

Powered By Blogger