Saturday, January 23, 2010

Bangunlah Aku

Buat apa aku terus termenung
Buat apa aku harus mengenang kisah silam ku
Aku harus terus berdiri dan mengejar cita-citaku
termenung dan mengenang kisah peritku tidak akan mengubah nasibku
Yang dapat mengubah hanyalah usaha dan doaku

Seperti yang pernahku pegang dan ku genggam
Tiada masalah yang Allah berikan tanpa jawapan
Aku harus terus berdiri dan mencari
Bergerak dan Berlari
Mencari erti setiap hikmah yang ku lalui

Aku boleh berjaya tanpa perlukan sesiapa
Hanyalah doa yang ku bawa bersama
Disisiku usaha yang harus ku genggam
tidakku lepaskan
Kejayaan bersama orang yang berusaha
Setiap insan dijadikan Allah adalah juara

Tidak mengenal erti putus asa dan kekalahan
adalah kunci utama
Yang penting aku harus terus berdiri
Dan mengejar apa yang dinanti


No comments:

Powered By Blogger